Ako na cieľové skupiny

Ako na cieľové skupiny

Poznať svojich zákazníkov a vedieť ako rozmýšľajú, čo sú ich priority a s akými problémami sa denne stretávajú vám dáva nové podnety na premýšľanie. Následne vytvára priestor na zlepšovanie poskytovaných služieb, či na rozšírenie portfólia produktov.

prečítajte si viac
Ako na marketingový plán

Ako na marketingový plán

Začnite s jednoduchým marketingovým plánom Ešte predtým ako sa pustíte do prerobenia webovej stránky, objednania ppc kampane či strávenia dlhých hodín na sociálnych sieťach, dajte si otázku: Čo chcem dosiahnuť? Čo má byť výsledok? Čo očakávam od všetkých aktivít ktoré... prečítajte si viac
Ako definovať marketing

Ako definovať marketing

Dobrý marketing je zásadný pre každú spoločnosť. Je hnacou silou vašich príjmov!   Opäť som od majiteľa firmy počula známu vetu: „Marketing nefunguje!“  Vypočula som si ponosy ako už veľakrát predtým: Obchod nám stagnuje. Nepredávame. Vlani o takomto čase sme... prečítajte si viac
Instantný marketing nefunguje

Instantný marketing nefunguje

Keď chcete uspieť, musíte tomu najprv uveriť. Vždy ma trápi, keď vidím ako majiteľ malej firmy zahadzuje svoje šance uspieť. Toľko rokov driny, peňazí a energie. Namiesto toho aby zmobilizoval všetky svoje sily, svoj potenciál zahadzuje. A to z jediného dôvodu: málo... prečítajte si viac
Vaša vízia ovplyvňuje vašu budúcnosť

Vaša vízia ovplyvňuje vašu budúcnosť

Vaša vízia ovplyvňuje vašu budúcnosť Mám rada prvé pracovné stretnutie, keď sa s klientom začíname rozprávať o budúcnosti. Náš rozhovor začíname praktickejšími otázkami a postupne, ako opadne prvotné napätie sa pozvoľna dostaneme k otázke jemne snivej “Aká je... prečítajte si viac

Pin It on Pinterest

Share This