
Cesta zákazníka a marketing
AKO VYUŽIŤ NÁKUPNÝ CYKLUS ZÁKAZNÍKOV VO SVOJ PROSPECH Obchodný proces v B2B býva zvyčajne dlhý. Kým príde k samotnému nákupu produktu, alebo služby, prejde aj niekoľko mesiacov. Počas celej doby do procesu zasahujú viaceré osoby - tie, ktoré rozhodujú, tzv. decision...

3 kroky ako zistiť, kto rozhoduje o vašom biznise
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA A CIEĽOVÝ ZÁKAZNÍK Vyjasnite si, kto je váš zákazník Poznať svojich zákazníkov je strategické pre každú firmu. V B2B technicky zameraných spoločnostiach je to o to dôležitejšie, keďže identifikovať cieľového zákazníka je celkom zložitý proces....

3 tipy pre industriálny content marketing
CONTENT MARKETING TIPY NA ROK 2019 Cieľom vytvárania dobrého obsahu je udržať pozornosť návštevníka na web stránke čo najdlhšie a dosiahnuť, aby sa z návštevníka stal náš zákazník. Ak náhodného návštevníka zaujmete obsahom, je pravdepodobné, že sa na web stránku bude...

Strategický marketing – štyri esá vo vašom rukáve
STRATEGICKÝ MARKETING B2B FIRMY B2B firmy, ktoré používajú pri podpore predaja vlastnú marketingovú stratégiu, sa častejšie presadia v silnej konkurencii a častejšie získavajú zákazníkov pre dodávky svojich produktov a služieb. Stratégia je o postupe, o krokoch, ktoré...

5 odporúčaní pre priemyselný marketing v roku 2019
PRIEMYSELNÝ MARKETING V ROKU 2019 Priemyselný marketing musí byť inteligentný a efektívny. Teda presne taký, ako sú ľudia pôsobiaci v tomto segmente. Ich technické a odborné zameranie ukazuje spôsob, ako na nich cieliť marketing. Žiadne headliny a frázy, ale naopak,...

Prečo a ako robiť marketing, keď sa firme darí?
MARKETING V ČASE EKONOMICKÉHO RASTU Výrobným a inžiniersky zameraným firmám sa darí. Firmy majú momentálne naplnené výrobné kapacity a marketingu primárne nevenujú pozornosť. Ďalšie zákazky by neboli schopní realizovať v požadovaných termínoch a kvalite, bez často...

Kde hľadať nových zákazníkov?
AKO Z NÁVŠTEVNÍKA WEBSTRÁNKY UROBIŤ ZÁKAZNÍKA Kde hľadať nových zákazníkov a ako najlepšie osloviť a zaujať inžinierske a technicky zamerané publikum je téma, ktorú dnes riešia mnohé firmy pôsobiace v B2B segmente. V dobe takmer všade prístupného internetu...

Obchodný marketing v praxi
Obchod + Marketing = Obchodný marketing Ak ste podnikateľ, je logické, že chcete, aby váš marketing podporoval nové obchodné príležitosti a prispieval ku generovaniu reálnych potenciálnych zákazníkov. Obchodný marketing je marketing zameraný na obchod. Pokrýva tú časť...

Outsourcing marketingu pre B2B firmy
Hlavné výhody outsourcing marketingu Keď chce byť firma úspešná, musí predávať svoje produkty a služby - obchod je jej hlavnou prioritou. Rovnako dôležitý je však aj marketing, ktorý podporuje predaj. Prečítajte si nasledujúce dôvody, prečo je lepšie zvoliť...

Vytvárajte obsah, ktorý zaujme!
Na webe to musí žiť! Stále dookola počúvame, ako je dôležité produkovať obsah, ktorý zvýši návštevnosť webstránok, prinesie nových potenciálnych zákazníkov a zlepší prezentáciu firmy. Áno, je to pravda. No treba povedať aj to, že na vytvorenie kvalitného obsahu...