
4 rýchle tipy na vytvorenie prípadovej štúdie
Prípadová štúdia je skvelý obchodný nástroj Ak máte zaujímavé riešenie, alebo skvelý produkt, ktorý ste úspešne implementovali u zákazníka, neváhajte a napíšte o tom prípadovú štúdiu. Prípadová štúdia (case study) je vynikajúci podporný nástroj pre obchod a môže byť...

6 krokov k dobrému marketingovému plánu
Neviete sa pohnúť s marketingovým plánom? Nie ste v tom sami. Z našich skúseností takmer 80% malých a stredných firiem robí marketingové aktivity bez spísaného marketingového plánu. Nie je to však preto, že by väčšina majiteľov nechcela mať urobený plán. Problém je...

Pripravte si content marketing plán
Dobrý content marketing nevznikne sám od seba. Vyžaduje si jasnú stratégiu a plán. Treba premyslieť o čom budeme písať, pre koho budeme písať, kde a ako často príspevky zverejníme.

Kto robí vo vašej firme marketing?
Externý marketingový manažér je skvelé riešenie pre všetkých, ktorí dlhodobo majú snahu robiť všetko sami, vrátane marketingu.

Ako na cieľové skupiny
Poznať svojich zákazníkov a vedieť ako rozmýšľajú, čo sú ich priority a s akými problémami sa denne stretávajú vám dáva nové podnety na premýšľanie. Následne vytvára priestor na zlepšovanie poskytovaných služieb, či na rozšírenie portfólia produktov.

Ako na marketingový plán
Začnite s jednoduchým marketingovým plánom Ešte predtým ako sa pustíte do prerobenia webovej stránky, objednania ppc kampane či strávenia dlhých hodín na sociálnych sieťach, dajte si otázku: Čo chcem dosiahnuť? Čo má byť výsledok? Čo očakávam od všetkých aktivít ktoré...

Ako vytvoriť skvelý newsletter
Pomocou pravidelného kontaktu formou E-mail marketingu a Newslettera sa pripomínate svojim zákazníkom.

Ako definovať marketing
Dobrý marketing je zásadný pre každú spoločnosť. Je hnacou silou vašich príjmov! Opäť som od majiteľa firmy počula známu vetu: „Marketing nefunguje!“ Vypočula som si ponosy ako už veľakrát predtým: Obchod nám stagnuje. Nepredávame. Vlani o takomto čase sme...

Marketing nie je iba reklama
Pravidelne merať a vyhodnocovať koľko ktorá obchodno-marketingová aktivita zarobila je tá správna cesta. Na dnešnom trhu prežijú tí, čo marketing a obchod od seba neoddeľujú.

Analýza obchodných dát vám pomôže pri tvorbe marketingového plánu
Neplánujte aktivity ktoré sa páčia vám. Robte to, na čo vaši zákazníci reagujú. Viete ako je pre vás dôležitý zákazník XY? Koľko peňazí mesačne u vás minie a aké má nákupné zvyklosti? Majú jeho tržby klesajúcu, alebo stúpajúcu tendenciu? A v ktorých mesiacoch? V...