Potrebujete navrhnúť marketingovú stratégiu a zostaviť funkčný marketingový plán na nadchádzajúci
rok? Chcete, aby vaši šéfovia brali marketing vážne a vnímali ho ako strategickú súčasť firmy?
Príďte na celodenný WORKSHOP
a zistite, ako nájsť konkurenčnú výhodu, zadefinovať cieľového zákazníka, premyslieť cestu zákazníka,
vybrať správne marketingové nástroje a pripraviť funkčný marketingový plán.
Tiež vám povieme, ako postupovať, na čo nezabudnúť a na čo si dať pozor pri zostavovaní plánu.
Počas tvorivej diskusie spoznáte marketingových manažérov, ktorí riešia podobné problémy ako vy
a ich skúsenosti môžu byť prínosom pre vašu ďalšiu prax.
Odnesiete si vlastný návrh marketingového plánu na ďalších 12 mesiacov.
Čo sa dozviete?
- Ako sa pozrieť na marketing z pohľadu fungovania firmy a podpory rastu tržieb
- Ako stanoviť víťaznú komunikačnú stratégiu
- Ako najlepšie spoznať cieľového zákazníka a jeho cestu k vám
- Ako zmerať výsledky, alebo ako vyhodnotiť úspešnosť
- Ako si pripraviť akčný plán, alebo ako to všetko zrealizovať krok za krokom
- Do ktorých komunikačných nástrojov investovať hneď a do ktorých neskôr
- Ako nastaviť marketingové ciele, ktoré môžem splniť
- Preferuje zákazník infografiku, textovú informáciu alebo video
- Koľko financií potrebujem mať v rozpočte
- Ako zmerať spokojnosť zákazníka a získať kvalitnú spätnú väzbu
Čo vám workshop prinesie?
- Budete vedieť argumentovať a obhájiť si navrhnuté marketingové aktivity a celkový marketingový plán
- Na marketing sa pozriete komplexne, ako na strategickú súčasť generovania tržieb firmy
- Získate znalosti, pomocou ktorých sa stanete silným partnerom pre obchodný tím a manažment
Pre koho je workshop určený
Workshop je pre všetkých čo robia v B2B firmách marketing a potrebujú vytvoriť účinný a efektívny marketingový plán.

Časový harmonogram:
9,00 – 10,00 Strategické otázky B2B marketingu
Ako sme na tom teraz a aký máme potenciál rastu
V čom sme jedineční
Aká je naša konkurencia a substitučná konkurencia
Čo tvorí produktové portfólio
Kde sú naši zákazníci a aká je ich cesta k nám
10,00 – 11,30 Pohľad na firmu cez obchodný marketing
Ktorí zákazníci majú finančný potenciál
Do ktorých zákazníkov “nemá zmysel investovať“
Ako nastaviť optimálne marketingové ciele
Ako efektívne osloviť nových zákazníkov
11,30 – 13,00 Obed
13,00 – 16,00 Ako vytvoriť funkčný marketingový plán (príprava draftu vášho plánu)
Ako prepojiť obchodnú a marketingovú stratégiu s marketingovým plánom
Ktoré marketingové nástroje vybrať
Do ktorých nástrojov investovať hneď a ktoré využiť neskôr
Ako pripraviť rozpočet a nastaviť časovanie
Ako pretaviť marketingový plán do akčného plánu
Ako nastaviť kritériá pre meranie výsledkov
16,00 – 16,30 Diskusia, Záver
Z WORKSHOPU SI ODNESIETE VLASTNÝ NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU NA 12 MESIACOV.
Pretože pravidelne komunikujeme a stretávame sa s podnikateľmi, majiteľmi a riaditeľmi firiem, dobre poznáme ich problémy a očakávania od marketingu. S tvorbou marketingových stratégií a plánov máme dlhodobé praktické skúsenosti, poznáme úskalia, s ktorými sa každodenne stretávate.
Máme viac ako 20 ročné skúsenosti s riadením a výkonom marketingom v B2B a B2C firmách
z rôznych trhových segmentov.
SÚHRNNÉ INFORMÁCIE O WORKSHOPE
Dátum konania: 6. február 2020
Čas: 9:00 – 16:30
Miesto konania: Sabinovská 6, Bratislava
Počet účastníkov: max. 10
Lektori: Jana Poničanová Žilavá, Dana Páterová (referencie si pozrite TU)
Cena kurzu: 190,- Eur + DPH
Platba je nutná vopred na číslo SK36 1100 0000 0029 2589 5343 / TATRSKBX, variabilný symbol 06022020 do poznámky uveďte názov firmy.
Po úhrade vám bude zaslaná mailom faktúra.
Dôležité! Uzávierka prihlášok je 24. 1. 2020, do 27. 1. 2020 musí byť pripísaná čiastka na náš účet.

Kalinčiakova 21
831 04 Bratislava
tel. 0905 934 621,
0903 910 240